Saturday, May 19, 2012

awak segalanya


 

pernah suatu ketika saya kehilangan segala-galanya dalam sekelip mata hanya dengan beberapa patah perkataan sahaja..

dan semua yang saya impikan musnah hanya dengan kata-katan tersebut...
saya akan ingat kata-kata tu dan pegang untuk jadikan ianya sumber kekuatan saya..
tapi dengan lajunya air mata mula membasahi bumi pipi saya yang tak seberapa nak bulat ni


kalau nak diikutkan hati,memang saya tak  berdaya untuk kuat dan bangkit semula..
namun,saya mula sedari kekuatan saya hadir sedikit demi sedikit...
awak..awak laa sumber kekuatan saya...

yap!!
awak semua...
sahabat , rakan , kawan , teman , sain, friend...
awak semua...


emm,,,
saya yakin!!

awak semua yang membangkitkan saya dari dahulunya jatuh tepelepok cam tu jer...
awak semua hulurkan tangan dan bantu saya untuk bangun semula
ada kalanya saya tidak kuat untuk berdiri lagi...
tapi awak semua memberikan saya kata-kata yang cukup bersemangat untuk saya mula berdiri dengan kuat dan teguhnya...


dan....
akhirnya
saya mampu untuk berdiri dengan kuat,teguh dan bersemangat seperti yang awak semua tengok pada hari ini..


yer...
inilah diri saya..
dengan bantuan awak semua..
terima kasih awak..
terima kasih segalanya kerana membantu saya
dan saya banyak sedari mana satu (kawan / sahabat / teman / sain / awok2 / friend ) yang sebenarnya..
yang menolong saya disaat saya jatuh dan dalam keadaan yang sangat-sangat kotor


banyak benda saya lihat dan saya mula bukak mata uas-luas kebaikan atas apa yang berlaku dalam diri saya..


yap,

banyak hikmah saya dapat tengok dan saya berasa sangat-sangat gembira dan bersyukur sebab masih diberikan peluang untuk menyedari semua ini sebelum ianya sudah terlambat dan sebelum saya akan menyakiti hati mana-mana sahabat yang lain.

walau macam mana sekalipun,awak tetap yang teristimewa dalam hidup saya dulu tapi kini saya mempunyai yang lebih-lebih teristimewa lagi...
lebih dari apa yang saya berikan pada awak dahulu...saya gembira sangat22
betol kata pepatah omputih...

U GET WHAT U GIVE













p/s: awak yang dahulu dah tiada dan awak yang sekarang adalah segalanya....harap semuanya akan bjalan dgn lancar dan give me a few time 2 accept u...

opps,kita terbaCa ciTer U laa,pat-pat komen tow

1 comment:

Cikgu Nida said...

tq sahabat.... awk juga kekuatan sy... sedih gembira sy brsama awk.. doakan sy juga kuat seperti awk ye!!