Monday, March 07, 2011

semuanya kerana CINTA....



ku mengenalinya ketika aku masih mentah tentang cinta...
dia yang mengajar ku tentang erti cinta sebenar...
malaluinya aku belajar apa itu cinta sejati...
cinta sejati yang sangat perit dan pedih rasanya....

ciinta yang diberikan menjadikan aku sedih
kerana cinta aku menjdi pilu...
kerana cinta aku hidup sendiri....
kerana cinta matahariku hilang
kerana cinta pelangiku hilang
keran cinta aku jdi sepi...

semua kerana CINTA






tapi cintaku tak boleh membunuhku....



nota orem:
mood dlm sedih







opps,kita terbaCa ciTer U laa,pat-pat komen tow

4 comments:

kindergartenlibrary said...

so sweet ....

ucu rose said...

HUHUHU..mkch yer nelly

terokai seni said...

heee stended le perasaan tu... belajar daripada pengalaman... kalopon sakit hadapinya sebenonya banyak hikmahnya tu

ucu rose said...

cemomoi:yap tol 2 cemomoi..hehehh..mkch bnyk2 sbb paham yer......