Monday, July 19, 2010

adakah aku????

amat2 terkilan akn sikap nyer....



adakah aku yg bersalah???
adakah aku yg buta???
adakah aku yg bodoh???
adakah aku terlebih2??
adakah aku yg xphm2???
adakah aku yg mnta semua ini???
adakah aku yg pinta semua ini terjadi???
adakah aku???
adakah aku????
adakah aku????

seandainya aku yg bersalah.....
maafkan diriku yg hina ini....

seandainya aku bersalah....
tegurlah aku sebaiknya.....

seandainya aku yg bersalah....
terimalah diriku seadanya....

dan....

seandainya aku yg masih bersalah lg....
aku terima segala keputusan mu itu......
opps,kita terbaCa ciTer U laa,pat-pat komen tow

3 comments:

Cik Nuyu said...

nape ni adeq syg???
smile alwayz k..
xmau la monyok2 nie..
xomei t...
luv u...

Kimie Hashim said...

smile aida, though your heart is aching.
Smile, even though it's breaking.
When there are clouds in the sky
You'll get by.
If you smile, smile with your fear and sorrow.
Smile and maybe tomorrow you'll find that life is still worthwhile
If you just...what?smile. hehe. ;)

ucu rose said...

thanks kimie....:)